برگزاری یادواره شهدای سنگر ساز بی سنگر فارس

مدیر جهاد کشاورزی شیراز گفت: یادواره ۲۲ شهید منطقه ۲ جهاد کشاورزی فارس امروز در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش عشایری شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،به گفته میرزایی؛ شهرستان‌های منطقه ۲ جهاد کشاورزی استان فارس شامل شهرستان‌های شیراز، مرودشت، سپیدان، بیضاء، خرامه، سروستان، کوار و زرقان است.


وی افزود:در ۸ سال دوران دفاع مقدس ۱۸ هزارو۸۰۰ نفر از نیروهای جهاد سازندگی و کشاورزی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند که از این تعداد ۱۳۹نفر به شهادت رسیدند،۲ هزار و ۱۰۰ نفر جانباز و ۵۲ نفر هم آزاده بودند.


این مقام مسئول با بیان اینکه پشتیبانی از رزمندگان در زمان جنگ تحمیلی از خدمات جهادگران جهاد سازندگی بوده است که در آن دوران رقم خورد، افزود: یکی از اهداف برگزاری یادواره شهدای جهاد گر، تبیین و تزریق روحیه جهادی در بین کارکنان و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی است.


میرزایی با اشاره به نقش مهم شهدای جهادگر در پیروزی‌های دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: شهدای سنگر ساز بی سنگر باید بیشتر به نسل جوان معرفی شوند از این رو روایتگری دوران دفاع مقدس و سخنرانی از جمله برنامه‌های یادواره شهدای جهادگر منطقه ۲ جهاد کشاورزی استان فارس بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha